Friday 4 January 2013

Puppy love

Growing up, we always had dogs in the house.. Rottweilers were my dad's favourite, so I have an inherent love for big dogs. However, I came across this picture earlier today and I am utterly in love with this little doggie!!! What a cutie pie... Apperently it's a Cavachon, which is a mix between a Cavalier King Charles Spaniel and a Bichon Frise.




I really do want a dog, but I'm not sure it would be practical.. Wouldn't want to leave it at home all by itself all day! About time to get rich and stay home, I reckon..

x

2 comments:

  1. Hei! Aldri vært inne på bloggen din tidligere, men kommer definitivt tilbake :) Jeg var i London og Manchester for noen uker siden,forelsket meg helt..utrolig flotte bygninger og fantastisk shopping! Du er heldig! :) Kan jeg spørre hva som bragte deg til England?

    Klem Tonje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Tone! Så koselig å høre :)Personlig syns jeg England er utrolig undervurdert - alle elsker London, men det er jo så mye annet å se :) Jeg flyttet til Liverpool for to år siden for å ta master i International Relations and Security, og det angrer jeg ikke et sekund på!

      Klem C

      Delete

Follow Me on Pinterest

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner